فرش گرد و بیضی

ساخت وبلاگ

جدیدترین انواع فرش های 1200 شانه تراکم 3600 که بهترین تولیدات سال 95 هستند در حال حاضر در این مجموعه به صورت آنلاین با قیمت مناسب به فروش می رسد.
قیمت فرش 1200 شانه ماشینی به علت ظرافت بالا و زیبایی منحصر به فردی که دارند مهمترین محصول صادراتی به اروپا شمرده می شوند؛ تنها می بایست تولید کننده ها در انتخاب طرح و تولید بسیار حساس بوده و محصولاتی متناسب با سلیقه  و فرهنگ این کشور ها تولید نمایند تا توجه خریداران این کشور ها جلب شده و با صادرات این محصول ارز آوری بالایی برای کشور ایجاد گردد.
در این مجموعه مشتریان می توانند بهترین و زیباترین طرح های خاص و منحصر به فرد فرش 1200 شانه که به تازگی وارد عرصه تولید شده اند را مشاهده نموده و به راحتی خریداری نمایند. قیمت فرش 1200 شانه کاشان به طور کامل و آپدیت در سایت پرسان پارس موجود می باشد.

فرش 1200 شانه ارزان قیمت کاشان

گالری جدیدترین مدل تابلو فرش 1200 شانه ایران
جدیدترین طرح های تولیدی از تابلو فرش های مدل 1200 شانه که ظریف و زیباتر از سایر تولیدات هستند در این گالری نمایش داده می شود و به سراسر ایران ارسال آن انجام می گیرد. 
تابلو فرش های ماشینی از لحاظ شانه و تراکم در حال حاضر به سه دسته تقسیم می شوند. تابلو فرش های 700 شانه که تنها شامل طرح های آیه می باشند و دیگر طرح منظره در این کیفیت بافت نمی شود، تابلو فرش های هزار شانه که با تراکم 3000 به صورت هشت رنگ و ده رنگ و در طرح های آیه و منظره به سراسر کشور عرضه می شود و دسته سوم را تابلو فرش های 1200 شانه تشکیل می دهند که هر دو نوع آیه و منظره در این کیفیت موجود هستند و البته تولید منظره به علت مناسب تر بودن قیمت در این کیفیت بیشتر انجام می شود.
تمامی تابلو فرش ها با سه کیفیت ذکر شده در این مرکز با تنوع خوبی به مشتریان عرضه می شود. قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 در تابلو فرش های نیز صدق می کند و به همان تناسب تابلو فرش 1200 شانه قیمت بالاتری نسب به تابلو فرش 700 شانه و یا 1000 شانه خواهد داشت.

031-54753961

09124602254

09131629159

 

فرش گرد و بیضی...
ما را در سایت فرش گرد و بیضی دنبال می کنید

برچسب : فرش 1200 شانه,قیمت فرش 1200 شانه,فرش 1200 شانه کاشان,قیمت فرش کاشان, نویسنده : فرش سجاده roundcarpet بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 15:10

فرش ماشینی کاشان با قدمتی چندین دهه ای اقدام به تولید فرش گرد ماشینی با ابعاد مختلف نموده است. فرش گرد و بیضی از محصولات فانتزی فرش شناخته می شوند که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالایی نیز می باشند. فرش گرد افشان نمونه ای از اصالت و شکوه فرش ماشینی ایرانی می باشد که در مجموعه پرسان پارس از قطر ۱.۵ متر تا قطر ۴ متر قابل سفارش می باشد. فرش دایره ای با نخ اکریلیک هیت ست و یا سوپربرابت تولید می شود که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. فرش گرد کاشان را می توان به عنوان فرش گرد پذیرایی و یا حتی فرش گرد آشپزخانه مورد استفاده قرار داد که ابعاد بزرگ‌ آن غالبا در فروشگاه های فرش ماشینی عرضه نمی شوند و به عنوان فرش سفارشی شناخته می شوند که به صورت اینترنتی قابل سفارش بوده و به فروش می رسند.

فرش گرد و بیضی...
ما را در سایت فرش گرد و بیضی دنبال می کنید

برچسب : فرش گرد,فرش گرد بزرگ,فرش گرد ماشینی,قیمت فرش گرد,قیمت فرش گرد بزرگ,قیمت فرش گرد ماشینی,فرش دایره ای, نویسنده : فرش سجاده roundcarpet بازدید : 84 تاريخ : شنبه 22 دی 1397 ساعت: 13:49

منازل قدیمی دارای متراژهای بالایی بودند که معمولا از فرش ۱۲ متری مستطیل برای مفروش نمودن آن استفاده می شد اما امروزه با کوچک تر شدن فضای منازل، موضوع چیدمان دکوراسیون بیش از پیش مطرح شده است و انتخاب مدل، ابعاد و طرح فرش گرد بسیار حائز اهمیت شده است. فرش گرد پذیرایی با قطرها و طرح های مختلفی انتخاب می شود که می تواند شامل فرش گرد با قطر ۲ متر، فرش گرد قطر ۳ متر و یا حتی فرش دایره ای بزرگ با قطر ۴ متر نیز باشد. فرش پرسان پارس تولید کننده انواع فرش گرد کاشان با طرح های مدرن و سنتی می باشد که عرضه این محصول به سراسر کشور را انجام می دهد.

فرش گرد و بیضی...
ما را در سایت فرش گرد و بیضی دنبال می کنید

برچسب : فرش گرد,فرش گرد بزرگ,فرش گرد ماشینی,قیمت فرش گرد,قیمت فرش گرد بزرگ,قیمت فرش گرد ماشینی, نویسنده : فرش سجاده roundcarpet بازدید : 107 تاريخ : شنبه 22 دی 1397 ساعت: 13:45